SHANGHAİ, 13 Mayıs (Xinhua) -- L'Oreal Kuzey Asya Bölge Başkanı ve L'Oreal Çin CEO'su Vincent Boinay, Çin'e yatırım yapmanın geleceğe ve büyüme, inovasyon ve kapsayıcılığın geleceğine yatırım yapmak olduğunu söyledi. Boinay, Fransız kozmetik devi L'Oreal'in Çin'deki varlığını genişlettiği bir dönemde, kısa süre önce Xinhua'ya verdiği söyleşide söz konusu açıklamayı yaptı.

L'Oreal Grubu'nun ilk akıllı ikmal merkezi olan L'Oreal Çin'e ait Suzhou Akıllı İkmal Merkezi geçtiğimiz ay faaliyete başladı. Gelişmiş otomasyon ve bilişim teknolojisi sistemleriyle donatılan 46.000 metrekarelik tesis, saate 7.000 adetten fazla doğrudan müşteriye giden paket üretme kabiliyetine sahip. Boinay, "Suzhou Akıllı İkmal Merkezi'nin açılması sadece L'Oreal'in Çin'deki varlığını derinleştirmekle kalmıyor, aynı zamanda ülkede devam eden yatırımlarımızı ve gelecekteki büyümemize dair kararlılığımızı vurguluyor" dedi.

Çin'in güneybatısında yerel halk tırtıl mantarı hasadına başladı Çin'in güneybatısında yerel halk tırtıl mantarı hasadına başladı

L'Oreal Çin'in satışlarının 2024'ün ilk çeyreğinde yüzde 6,2 arttığını kaydeden Boinay, temel amacının L'Oreal Çin'i, L'Oreal Grubu'nun en büyük bağlı şirketi haline getirmek olduğunu söyledi. Çin'in dünyanın en dinamik elektronik ticaret ortamı ve genişleyen bir çevrimiçi alışveriş pazarı olduğunu vurgulayan Boinay, geçtiğimiz yıl L'Oreal Çin'in satışlarının yüzde 62'sinin elektronik ticaret platformları üzerinden gerçekleştirildiğini belirtti.

CEO, yeni açılan ikmal merkezinin, Çin'de hızla büyüyen elektronik ticarete ve ülkenin, kaliteli yeni üretim güçlerinin geliştirilmesi çağrısına bir yanıt olduğunu kaydetti. Kısa süre önce, Çin ile Fransa arasında diplomatik ilişkilerin kurulmasının 60. yıldönümünü kutlamak amacıyla "Kalpten Kalbe, Dilden Dile" 60. Yıldönümü Sınırlı Üretim Hediye Kutusu piyasaya sürüldü. Fransız kırmızısı bir ruj ile bir çift porselen kupa içeren kutu, L'Oreal kozmetik ile Çin porselen sanatının işbirliğinden doğdu. "Çin, L'Oreal Grubu için yalnızca ikinci en büyük pazar değil, aynı zamanda zengin kültürüyle şirket için bir esin kaynağı" diyen Boinay, şirketin Çin'e yatırım yapmaya devam edeceğini, zira yatırım adresleri değerlendirildiğinde "bir sonraki Çin'in yine Çin" olduğunu vurguladı.

Editör: Şeymanur Erbay