Çin donanma filosu, refakat görevlerini ve ortak tatbikatları tamamlayarak ülkeye geri döndü Çin donanma filosu, refakat görevlerini ve ortak tatbikatları tamamlayarak ülkeye geri döndü

BEİJİNG, 2 Mayıs (Xinhua) -- Çin'de internet reklam gelirleri 2023 yılında bir önceki yıla göre yüzde 33,4 artarak 719,06 milyar yuana (101,19 milyar ABD doları) ulaşırken, sektör büyük ölçüde metropollerde yoğunlaştı.

Çin'in en üst düzey piyasa düzenleyicisi olan Devlet Piyasa Düzenleme İdaresi tarafından yapılan bir ankete göre, reklam hizmetleri sağlayan büyük ticari kuruluşların sayısı geçen yıl 17.000'e ulaştı. Bu şirketlerin brüt gelirleri ise bir önceki yıla kıyasla yüzde 17,5 artarak 1,31 trilyon yuanı aştı. Ankete göre artan gelirler tüketim piyasasının canlılığına ve kurumsal yatırımcıların güvenine işaret ediyor. Anket ayrıca tüm reklam yayıncılığı türleri arasında internet reklamcılığının güçlü bir büyüme sergilediğini ve sektörün yüzde 82,4'ünü oluşturduğunu gösterdi. Ankete göre Beijing, Shanghai, Hangzhou, Shenzhen ve Guangzhou metropolleri Çin'in beş "reklam merkezi" olurken, ülkedeki brüt reklam gelirlerinin yüzde 74'ünü oluşturdu.

Editör: Şeymanur Erbay