ABD'nin Los Angeles kentindeki depo yangınına müdahale çalışmaları sürüyor
Abone Ol
LOS ANGELES, 22 Haziran (Xinhua) -- Los Angeles İtfaiyesi, kentteki büyük depoda çıkan yangını kontrol altına almak üzere aralıksız sürdürdüğü çalışmalarına pazar günü de devam etti.
ABD'nin Kaliforniya eyaletine bağlı Los Angeles kentinde çarşamba günü başlayan depo yangınının metropol bölgesine yayılarak kenti yoğun duman altında bıraktığı bildirildi.
ABD'nin Los Angeles kentinin Boyle Heights bölgesindeki yangına müdahale eden itfaiye ekipleri, 21 Haziran 2026. (Fotoğraf: Zeng Hui/Xinhua)ABD'nin Los Angeles kentinin Boyle Heights bölgesindeki yangına müdahale eden itfaiye ekipleri, 21 Haziran 2026. (Fotoğraf: Zeng Hui/Xinhua)ABD'nin Los Angeles kentinin Boyle Heights bölgesindeki yangına müdahale eden itfaiye ekipleri, 21 Haziran 2026. (Fotoğraf: Zeng Hui/Xinhua)ABD'nin Los Angeles kentinin Boyle Heights bölgesindeki yangına müdahale eden itfaiye ekipleri, 21 Haziran 2026. (Fotoğraf: Zeng Hui/Xinhua)ABD'nin Los Angeles kentinin Boyle Heights bölgesindeki depo yangınının yol açtığı yoğun duman, 21 Haziran 2026. (Fotoğraf: Zeng Hui/Xinhua)ABD'nin Los Angeles kentinin Boyle Heights bölgesindeki yangına müdahale eden itfaiye ekipleri, 21 Haziran 2026. (Fotoğraf: Zeng Hui/Xinhua)■
Gelişmelerden haberdar olmak istiyor musunuz?
Google News’te Lotus News sitemize
abone olun.